პროექტის სახელწოდება: ჯაზი და მისი
მიმდინარეობები.
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებს
გავუღვივოთ ინტერესი ჯაზისა და იმპროვიზაციის მიმართ, რათა უკეთ გაეცნონ ჯაზის წარმოშობისა
და განვითარების ისტორიას.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები შეიძენენ დამოუკიდებლად საჭირო მასალის
მოძიების უნარ-ჩვევებს, დაინტერესდებიან, რათა უკეთ გაეცნონ აფრო-ამერიკულ მელოდიებს,
ჯაზური იმპროვიზაციის საოცრებებს.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეები მოიძიებენ ფოტო მასალას და ინფორმაციას
ჯაზის წარმოშობისა და შემდგომი განვითარების შესახებ, ჯაზის დედოფლად აღიარებულ ელა
ფიცჯერალდისა და ლუი ამსტრონგის ცხოვრების შესახებ.
მოსწავლეთა ასაკი: 14-15 წელი
ვადები / ხანგრძლივობა: 15 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწაავლეები ისწავლიან ინფორმაციის
მოძიებას, მის დამუშავებას. აგროვებენ ფოტო-მასალას, ქმნიან ბუკლეტებს, მოიძიებენ მოსასმენ
მასალას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, ინტერნეტი, რვეული, ავტოკალამი, ფოტო აპარატი.
პროექტის მსვლელობა: (ძირითადი აქტივობები)
I აქტივობა - მოსწავლეთა ორგანიზება: ჯგუფებად დაყოფა, მოსწაავლეებთან ერთად ვირჩევთ
თემას პროექტისათვის.
პირველი ჯგუფი - მოიძიებს
მასალას ჯაზის წარმოშობისა და განვითარების შესახებ.
მეორე ჯგუფი - მოიძიებს ინფორმაციას
სპირიჩუელსისა და ბლუზის შესახებ, მოსასმენ მასალასთან ერთად.
მესამე ჯგუფს - ევალება მოიძიოს მასალა
ელა ფიცჯერალდისა და ლუი ამსტრონგის შესახებ.
II აქტივობა - მონიტორინგი
პერიოდულად ვახდენ დაკვირვებას, მივცემ
ახსნა-განმარტებას და ვამოწმებ, რამდენად პასუხისმგებლობით ეკიდებიან მიცემულ დავალებას.
III აქტივობა - მოპოვებული მასალის სინთეზირება, პრეზენტაციის
მოწყობა, ელა ფიცჯერალდის მიერ სპირიჩუელსისა და ბლუზის მოსმენა- ვიდეო მასალა.
IV აქტივობა - შეფასება მასწავლებელთა და მოსწავლეთა მიერ. რამდენად
სასიამოვნო იყო მუშაობის პროცესი, რამდენად დაინტერესდნენ ისინი და ბოლოს, რა ცოდნა
შეიძინეს მათ.
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან
/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
მუსიკა, უცხო ენა /ინგლისური
/ ისტორია
- მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
- მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს ბევრი საინტერესო რამ ჯაზის, იმპროვიზაციის შესახებ, კერძოდ: განვითარების გზები, წარსულში და თანამედროვე ჯაზ შემსრულებლები, ჯაზ ორკესტრის საკრავები და სხვა.
- მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს ზანგური ხალხური სიმღერა ჩივილის ბლუზის შექმნის მოკლე ისტორია.
- მოსწავლეს შეუძლია მოსმენა დ მუსიკალური ნაწარმოების ანალიზი, შეუძლია სხვადასხვა მუსიკალური კოლექტივების გარჩევა.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
- დავალებებს წარმატებით ასრულებს
- განსაზღვრავს იმ ცოდნას და უნარს, რომელსაც ფლობს და გამოიყენებს დავალების შესასრულებლად.
- განსაზღვრავს რა გაუადვილდება, რაში სჭირდება დახმარება, კონსულტაცია.
- მოიძიებს მასალას ისტ-ის საშუალებით.
პროექტის ხელმძღვანელი - ნინო მახარაძე
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა - ninomakharadze5@gmail.com
No comments:
Post a Comment